הפניקס פנסיה וגמל: מוקד שירות הלקוחות

מוקד שירות הפניקס פנסיה וגמלחברת הפניקס פנסיה וגמל בע"מ נמצאת בבעלות מלאה של הפניקס חברה לביטוח בע"מ, אחת מחברות הביטוח החזקות והגדולות בענף הביטוח, הנסחרת במדד ת"א 100.

בעלות חברה חזקה וגדולה זו מקנה לקופות הגמל וקרנות הפנסיה את העצמה, האמינות והיציבות הנדרשות למען הביטחון והשקט של עמיתי הקרן.

הקרנות המנוהלות בקבוצת הפניקס הן הפניקס פנסיה מקיפה והפניקס פנסיה כללית. כמו כן הפניקס פנסיה וגמל מנהלת את קופות הגמל שנוהלו בנאמנות על ידי הפניקס גמל בע"מ. קופות גמל אלו עברו לניהול החברה החל מהראשון בינואר 2010.

קרנות הפנסיה הנמצאות בניהול קבוצת הפניקס

קרן הפנסיה "הפניקס פנסיה מקיפה" מעניקה ביטוח מקיף ונהנית מאגרות חוב מיועדות שלא נסחרות בבורסה על חלק מנכסיה. הקרן מיועדת הן עבור שכירים והן עבור עצמאים ומקנה כיסוי לזקנה, נכות ושארים. רבים לא יודעים זאת, אך חברת הפניקס הייתה הראשונה בישראל שהפעילה קרן פנסיה מאוזנת אישית. הקרן פועלת החל משנת 1995 ומצטיינת במיוחד במערכת המיכון המתקדמת, בהרכב לקוחותיה ובאיכות של שירות הלקוחות.

קרן הפנסיה "הפניקס פנסיה משלימה" נועדה עבור הפקדות מעבר לתקרת פעמיים השכר הממוצע במשק ולהפקדות חד פעמיות. גם קרן זו מאוזנת ברמה האישית ומקנה כיסוי לשאירים, נכות וזקנה.

תיק הפנסיה מנוהל אישית

הפניקס השיקה לאחרונה שיטה חדשה הנחשבת לפורצת דרך בתחום הפנסיוני בישראל, הדוגלת בהתאמה אישית של הקרן לצרכי הלקוח. לראשונה, תיק הפנסיה ינוהל במתכונת אישית ולא באופן קבוצתי כפי שנהוג היה עד כה. שיטת הפניקס מיישמת שיטה ייחודית הנקראת Life Cycle, שנכון להיום שולטת בכיפת החיסכון הפנסיוני בארצות הברית.

השיטה מבוססת על הקטנה אוטומטית של רמת הסיכון ככל שגיל הפרישה מתקרב. מרכיבי נכסי הסיכון, כלומר אגרות חוב קונצרניות או מניות למשל, מעמידות את הכספים שנצברים בחיסכון בסיכון גבוה יחסית בשל התנודתיות הרבה של אפיקי השקעה אלה ולפיכך מתאימות יותר עבור החוסך הצעיר.

היות ורמת הסיכון יורדת באופן אוטומטי ככל שגיל הפרישה מתקרב, הרי שהחוסך נהנה מראש שקט וממינימום השקעה אנרגטית ביודעו כי השינויים מבוצעים מאליהם בהתאם לתכנית שנקבעה מולו מראש.

קבלת קהל ומוקד טלפוני

חברת הפניקס פנסיה וגמל בע"מ שמה בראש מעייניה את היחס המסור והאישי כלפי לקוחותיה ורואה בטיפול המקצועי בפניות הלקוחות חלק אינטגרלי ומהותי בפעילותה ומרכיב מרכזי באחריותה כלפי ציבור הלקוחות.

המוקד הטלפוני שמפעילה החברה זמין עבורכם בימים ראשון עד חמישי מהשעה שמונה בבוקר ועד השעה חמש אחר הצהריים בטלפונים הבאים: 3455* ו- 03-7332222.

קבלת קהל – קבלת קהל מתקיימת בין הימים ראשון עד חמישי החל מהשעה שמונה בבוקר ועד השעה שלוש אחר הצהריים ברחוב דרך השלום 53 (קומה 2), גבעתיים, שדרות פל"ים 7 (קומה 4), חיפה ובית הדפוס 20 (מגדל דונה קומה 8), ירושלים.

ראו גם:

מוקד שירות כלל פנסיה וגמל

מוקדי השירות של חברת הראל פנסיה